Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 10 februari 2015

De start van mijn blog.

Best spannend een blog starten maar toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Ik ben deze blog begonnen om te laten zien waar ik in mijn vrije tijd mee bezig ben.
Ik ben gek op haken, breien, spulletjes oppimpen etc. Eigenlijk teveel om op te noemen. Ik hoop via deze blog ook wat van mijn gemaakte spulletjes te gaan verkopen (je kunt tenslotte niet alles zelf houden dan wordt het zo'n volle boel).
De laatste tijd heb ik een aantal leren armbanden gemaakt.
Hieronder zal ik de foto's plaatsen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Als er aan armband tussen zit die je leuk vindt mail me dan. Ze zijn € 16,95 per stuk (verzendkosten komen daar nog bij natuurlijk). Over een tijdje wil ik een keer een gezellige markt organiseren samen met mijn buurvrouw Tineke daar zijn deze armbanden natuurlijk ook te koop.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten